Fullt ös

Jag är lycklig idag.
Jag mår bra när det händer saker hela tiden, denna veckan har det varit fullt ös och playdate på playdate.
Vi stortrivs både jag och Majken. Lek till henne, kaffe till mig.
Dessutom har solen tittat fram idag, vi har varit på långpromenad, fyndat på Barngarderobens rea, skvallrat med alla mammor på Gläntan och käkat frukost med min syster.
Mamma har hittat sex (!) par strumpbyxor till Majken på Ullared, barnbidraget kom och Majken har varit en solstråle som inte alls har haft en krånglande mage idag.
Jag är lycklig idag.


Mitt lilla troll är ute på promenad i sina nya kläder som hennes moster kom med idag.
Hur fina som helst! Både ungen och kläderna;)






Kommentarer
emma

gud vad söt hon är :) hihi :)

2011-01-20 @ 22:42:59
URL: http://snutissen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0