Fiskbensfläta

Kusinen som går stylistutbildning har fått öva flätningar på mig idag.
Som jag njöt när jag fick sitta stilla och koppla av lite!




Detta är vad jag förstår en fiskbensfläta bak och någon annan fläta på sidorna...halvinbakad kanske?!

Jag tyckte att det blev jättefint! Själv kan jag med nöd och näppe klara en vanlig fläta så jag är imponerad.
Att få höra och fyrflätor, kedjeflätor, fiskbensflätor, utbakade och inbakade flätor och gud vet vad-flätor så kändes det nästan som en hel vetenskap!

Nästan så att man inte vill ta ner håret nu ikväll, det får sitta i till sängdags så jag kan känna mig fin så länge som bara möjligt.


Kommentarer
emma

gud vad snyggt det var på dig :)

2011-02-01 @ 08:43:32
URL: http://snutissen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0