Egentid

Folk har egentid på olika sätt, folk värderar egentid på olika sätt.
Mina kvällar är min egentid, ibland får jag lite egentid även under dagarna.
Idag fick jag sitta i min mosters kök och få naglarna fixade av mig kusin, hon filade, målade med olika färger och hade sig.
Heeelt underbart!
Denna lilla stund när jag fick sitta ner och låta någon annan springa efter Majken va guld värt!
Tack tack fina moster och kusiner!

Hur ofta får man ens för sig att måla naglarna nu? Om man får för sig det så får man ta av det snabbt igen eftersom det aldrig hinner torka innan man förstört det för att man jagar världens sötaste lilla busunge.
Om lacket mot förmodan torkar och håller sig fint ett par dagar så får man ju aldrig för sig att ta av det när det börjar bli fult och avskavt så då ser det iallafall tråkigt ut.

Vi gjorde en deal idag Rebecca och jag, en gång i veckan ska hon fixa mina naglar. I gengäld får hon en stor kram.
En mycket bra deal tycker jag!



Kommentarer
Anonym

Bra att du har någon som kan fixa så att du får pyttelite egentid.... egentligen skúlle du ha massor, de e du verkligen värd som kämpar så bra på egen hand.....

Jag ser upp till dig, du e verkligen en kämpe....



Kramisar Carina

2011-01-12 @ 20:02:57
rebecca den bästa kusinen

ja visst var det en bra deal? =) så får jag träna på att göra bra naglar oxå ;) vi kan börja med frisyer oxå! haha



kraam

2011-01-13 @ 17:28:11
URL: http://thewayaboutrebecca.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0