Böcker och ljusstakar

Igår hittade jag ännu flera böcker till Majken på Loppis.
Det är kul när man hittar böcker i samma serie som dessutom är i bra skick.
3 av de 4 böckerna va hur fina som helst, den sista va lite "sönderläst" men de blir de ju ändå när min lilla tjej haft dem en vecka.
En mer bok-galen unge får man leta efter!


4 böcker från Go´boken. 8:- för allihopa.

Till mig själv hittade jag två träljusstakar till min lilla samling.
De ska målas svarta som de andra när jag får tid och lust, tycker det är fint med olika ljusstakar men det ser ändå ut som att de hör ihop eftersom alla är målade med samma svarta färg.


Två ljusstakar, båda för 10:-
Alla andra är också fyndade på loppis vid tidigare tillfällen. Börjar få en fin liten skara nu.


Kommentarer
Angeline

Hej! Fyndade du böckerna på Loppan? Är så sugen på att åka dit en dag, man hittar alltid ngt till dom små liven =) //Angeline, en gammal Höganäsbo =)

2011-01-10 @ 23:21:46
hemmahoshelena

jepp, det är på Loppan böckerna är fyndade!=)

2011-01-11 @ 08:13:09
Angeline

Okej =) Får bli en tripp dit när väglaget blivit lite bättre, älskar att gå på loppar å fynda!

2011-01-11 @ 18:27:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0