Barnvakt

Sitter hemma hos syrran och passar barn, de sov redan när jag kom runt halvsju och när klockan va åtta hade Majken också däckat efter lite gnäll.
Maten va lagad när jag kom, snackset inhandlat och tvn på. Jag sitter och njuter i soffan och känner hur ögonlocken blir tyngre och tyngre.
Känns faktiskt nästan lite som på hotell när barnen inte behöver passning, nästan så att man saknar dem lite. Har varit inne och kollat på alla tre och de ser ut som små änglar där de ligger i sina sängar och drömmer.
Man kanske skulle passa på att somna riktigt tidigt ikväll när man för engångsskull inte är hemma och har en massa måsten som man skjutit på hela dagen.
Ja, så får det bli...somna till en go film!
Godnatt!

Just de...tack så mycket till alla er fina som kommenterar i min blogg, jag blir lika glad för varenda en!
Mer sånt!


Kommentarer
Matilda

då passar jag på att kommentera då, så får du börja dagen på gott humör. Är dålig på att komma ihåg att kommentera, men vet ju hur glad man själv blir av lite kommentarer! Ha en bra söndag!

2011-01-23 @ 07:27:37
URL: http://malvina.blogg.se/
Martina

Jag skulle gärna kommentera om jag slapp skriva dom konstiga bokstäverna efteråt...JOBBIGT! Puss

2011-01-23 @ 10:18:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0