2010

Gjorde du någonting i år, som du aldrig gjort förut?
Jag födde ju barn, det har jag aldrig gjort förut. En upplevelse jag aldrig kommer glömma!

Höll du några av dina Nyårslöften?
Brukar inte avge några löften, tycker att det är ganska fjantigt och lönlöst faktiskt.

Vilka länder besökte du?
Blev väl bara Danmark under 2010...hade en heldag i Köpenhamn med min dotter och Elsa.

Är det något du saknade år 2010 som du vill ha 2011?
Pengar?! Hahaha...kärlek...?

Vilket datum under 2010 kommer du alltid att minnas och varför?
Den 14 februari såklart, dagen (natten) då min fina fina Majken kom till världen.

Bästa köpet?
Majkens Babytravel-vagn

Sämsta köpet?
Massa onödiga kläder till mig själv på postorder som ändå inte passar/sitter bra. Och inte orkar jag skicka tillbaka dem heller! Dumt!

Vad spenderade du mest pengar på?
Majken.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

När min vän och delar av hennes familj och även min familj överraskade mig på min födelsedag!

Gjorde någonting dig riktigt ledsen?
Att Majken "bara" har en förälder. På gott och ont det dära... det kan bli tydligt och jobbigt i vissa situationer.

Hur tillbringade du Nyår?
Såklart tillsammans med Majken och en underbar vän sedan många år tillbaka. Så mysigt!
Min bror och några till anslöt under kvällen.

Blev du kär i år?
I wish...

Favoritprogram på TV?
Topmodel, dokumentärer av alla slag, Shear Genius.

Bästa boken du läste i år?

Önskar att jag läst mer... har väl mest läst i barnböcker tillsammans med Majken.

Bästa filmen du sett i år?

The ugly truth är bra, tror jag sett den fem gånger och uppskattar den fortfarande. Det är väl ett bra betyg?!

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Blev överraskad till tusen och överöst med fina presenter och tårta!

Hur skulle du beskriva din stil 2010?
Jag har fortfarande myskläder mer eller mindre hela tiden.
Skulle ju bara ha det före och liiite efter graviditeten men det är ju så mysigt och slappt!

Vem/vilka saknar du eller har du saknat i år?
Folk som jag umgicks med när jag bodde i Sthlm, min vän i Gbg och vänner i min närhet som jag träffar alldeles för sällan.

Vilka var de bästa nya människorna du träffade i år?
Ni vet vilka ni är, ni fina nya människor. Tesse och co.
Tack för att ni finns där för mig och Majki!

Hur ser det nya året ut?
Förhoppningsvis blir det ett bra år, jag vill ta tag i lite träning, jag ska börja jobba, Majken ska börja på dagis.
Jag ska få lön och göra ett barnrum till Majken i lägenheten. Köpa en bäddsoffa till mig.
Det är planen det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0