Sånt som gör mig glad.


Dessa underbara presenter fick jag idag av en gammal klasskompis som hälsade på under eftermiddagen.
Jag blev otroligt glad och rörd.
Tack Carina!
Detta kan få vilken grå februaridag som helst att bli toppen!
Dessutom fick Majken en födelsedagspresent också, hon va lite avvaktande till en början men vi hade himla kul med den fina lilla leksaks-larven när den rullat runt på golvet en stund.
Hade jag vetat att vi skulle få så fina gåvor så hade jag gjort en trevåningstårta istället för att bjuda på kakor från frysen.


Sen att jag har världens underbaraste tjej ljusar också upp den grå himlen som finns utanför.
Vi vill ha vår nuuu!
Vi vill sitta och ha picknick hela dagen, gunga i lekparken, grilla och vara ute utan tjocka vinterkläder.
Ge oss vår nuuu!
Tills jag får som jag vill ska jag avnujta min lilla bubbelflaska och äta min fredagsmiddag - hemlagad Plankstek!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0