Naglar

Igårkväll gjorde jag ett tappert försök att fixa mina naglar.
Är ganska trött på att bara ha enfärgat på naglarna och egentligen skulle jag så gärna gå och få dem fixade men det finns ingen möjlighet till det för tillfället.
Jag använde mig av ett rosa och ett silverglittrigt depend-lack, de bästa lacken om du frågar mig. De är toppen eftersom de är lite mindre och då hinner inte lacket torka ut innan man använder upp det.

Ja, vad ska man säga? Det kan bara bli bättre. Jag satte ribban lågt för att kunna visa upp vackrare naglar framöver. ;)
Övning ger färdighet.


Kommentarer
Anonym

De blev jättefina, även om jag inte gillar rosa:)



Kramisar Carina

2011-02-09 @ 08:58:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0