Lördag

Tillsammans med Britney Spears i högtalarna har jag fått massor gjort idag!
Förberedelserna för Majkens 1års-kalas imorgon känns under kontroll och för tillfället är det katthårs-säkrat i lägenheten.
Majken har varit hos sina kusiner sedan i förmiddags och nu när jag satte mig i soffan för att pusta ut började jag sakna henne jättemycket, har inte riktigt haft tid att sakna henne innan idag men nu...får nog gå o hämta henne snart. Men en dusch först skulle sitta fint efter en hel dags fejande.


Fick ett fint bildbevis på att det är mysigt att leka med kusinerna.

Köpte tillochmed såpbubblor till Majken när jag handlade lite ingredienser som jag fattades till imorgon. Oj, vad vi ska blåsa såpbubblor sen! Det älskar både Liten och Stor.

Dagis-besöket igår kändes bra, fick ett gott intryck av personalen och även av lokalerna och lekplatsen. Känns bra!
Den 10 mars klockan 9 börjar Majken sin inskolning.
Känns väldigt skönt att ha hälsat på och fått lite bättre koll, jag frågade lite saker jag undrat över och förklarade att jag förmodligen kommer tycka att det är jobbigt att lämna Majken ifrån mig. Vi har i princip varit som plåster på varandra i ett helt år och nu helt plötsligt ska hon börja på dagis!
Tvivlar inte på att Majken kommer gilla det, det är nog jag som kommer sakna henne. Hon kommer säkert inte ens tänka på mig när hon busar med alla sina nya vänner och leksaker.

Nej, duschen nu sen hämta hem mitt lilla Troll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0