Lilla trollet

Här händer det inte särskilt mycket, därför har det inte heller funnits någon vettig anledning att blogga.
Vi har varit hemma ett par dagar igen och försöker få Majken back on track.
Efter kräksjuka och nu också öroninflammation hoppas jag att vi kan börja umgås med folk snart igen.
Jag behöver få vara lite social, nu går all min tid åt att oroa mig för Lillan och det är inte bra för varken mig eller henne.
Det som oroar mig mest är att jag inte får i henne tillräckligt med mat, jämfört med vad hon åt innan på en dag så lyckas jag få i henne en tredjedel nu. Jag försöker varje tillfälle jag får att trycka i henne lite välling, smoothie eller fruktpuré. Riktig mat funkar inte alls.
Hur länge är det okej att äta så här lite egentligen?
Mitt lilla troll kommer ju försvinna ju!
Vilka goskinder och vilken gosmage ska jag då gosa med?



Kommentarer
Anonym

Hoppas att det snart vänder....



Kramisar Carina

2011-02-23 @ 20:55:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0