7,8

Fick ett tips idag av Johanna på en sida på nätet där man kan mäta sin löprunda. Eller i mitt fall promenadrunda.
Man kan klicka i precis vilka gator man gått på och så räknas det ut hur många kilometer man gått.
Perfekt för mig som tycker det är lite småjobbigt att många omkring mig har börjat träna medans jag hoppas att mina envisa promenader överallt ska räcka ganska långt.
Idag när jag kom hem och ritade i alla gator vi traskat på visade det sig att jag gått 7,8km idag!
Det firades med en pizza!
Kolla sidan här om du är nyfiken.

Hoppas att denna sidan ska sporra mig att promenera mycket varje dag, sen blir steg två att ta tag i kosten...men en sak i taget!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0