Vab

Första VABen idag, kan väl inte säga att det känns jättekul.
Samtidigt har jag inte behövat vabba en enda gång sedan jag började jobba i Maj månad.
Man får ju försöka se det positiva.
Jag har en glad sjuk unge iallafall, men ögoninflammationen vägrar ge med sig. Försökte förgäves få antibiotika men jag gjorde iallafall vad jag kunde.
Vi spenderar dagen hemma med lek och en lagom promenad till affären när det är dags för lunchvilan för Pärlan.
Det kommer nog bli en bra dag trots allt!
Hoppas att jag kan komma tillbaka till jobbet snart, och hoppas jag reder ut hur man gör en sjukanmälan till Försäkringskassan.
Det löser sig nog.
Tills vidare ska jag njuta ev lite extratid men underbaraste dottern som finns!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0