Pepparkaksbak

Ännu en gång denna helgen begav vi oss ut på promenad i blåst och regn.
Denna gången för att ha lite pepparkaksbak hemma hos Wilma och Tesse.
Precis som vi trott så tyckte barnen att det va kul i ungefär två minuter sen satt vi där själva med våra kavlar och gjorde Lilla Gubben och Pippilångstrump-pepparkakor.
Vissa supertunna, andra överdrivet tjocka. Vi är inga proffs någon av oss men jag är övertygad om att de går att äta iallafall.
Riktigt kul att ses igen efter en lång tid utan dejter. Majken blev blyg och grinig. Wilma va en virvelvind i jämförelse med min Majken. Hon matade mig glatt med majskorn och satte sig i mitt knä för att läsa bok. Gissa vem som blev rasande och tjöt "-Miiiiiin mamma, miiiiiin"!





Kommentarer
Tesse

Vi har saknat er.. <3

2011-12-04 @ 21:28:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0