Mössa

Man kan ju inte få för många mössor!
Kul att ha lite och välja på, iallafall till Majkis. Jag håller mig stenhårt till min älskade svarta basker.
Vi tog en promenad idag när det va dags för Majkens lunchvila. Promenaden bar av till Lager 157 där jag fortfarande hade ett oanvänt presentkort.
Det blev en lång mysig promenad för mig och en skön sovstund i friska luften för Lillan.
Köpte en urmysig grå stickad tröja till mig själv och Majken fick en ny mössa. Kunde inte bara låta den hänga kvar när jag gick förbi den!
När vi kom innanför porten hemma vaknade Majken och blev lite ledsen för hon vill ut och åka i vagnen.
Hur förklarar man för en liten tjej att vi har varit ute i nästan tre timmar men hon sov så hon tyckte inte att vi varit ute och åkt vagn...
Tur att hon blev gladare igen när hon fick prova sin nya mössa och spegla sig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0