Göteborgshelg

Helgen har varit mysig och välbehövlig.
Vi har shoppat, ätit gott och gått på Jul på Liseberg. Allt i hagel, regn och blåst men med bra humör och sällskap gör det inte lika mycket.
Majken har varit en riktig pärla trots att det har varit mycket vagn och bilåkning för hennes del.
Jag är så stolt över henne, hon somnade gott fast vi inte va hemma och hon skötte sig hur bra som helst!
Enda gången jag skämndes lite va när hon tiggde till sig pepparkakor fast hon knappt ätit någon mat...
Elsa, Majken och jag har verkligen blivit bortskämda, vi har åkt iväg och roat oss och när vi kommit tillbaka till hennes syster stod maten på bordet och doftade ljuvligt.
Det va så god mat och det va så fruktansvärt skönt att sätta sig vid ett dukat bord. På hela helgen har jag inte behövt tänka på matlagning eller att plocka undan. Det är som om vi bott på hotel.
Underbara människor!


En regnig men mysig aveny.

Vi träffade inte bara renar på Liseberg. Vi träffade Tia och Mimmi också!

Majken tittar storögt på Nappometern vid Kaninens hus.
Barnen lägger sina nappar där och sen tar de gröna kaninerna hand om dem.
Jag försökte få Majken att lämna sin napp men hon tvärvägrade.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0