Frukt


Gissa vems hand som va och nalla på frukten innan det va dags att fredagsmysa?
Tror Majken åt alla blodapelsiner i princip....fast det fanns mycket kvar på dem när hon va färdig så jag åt begagnade ljuvligt goda blodapelsiner.
Kände att vi behövde fräscht fredagsmys idag, förra veckan blev det pizza så idag fick det bli mängder av frukt och ramlösa i soffan framför tvn.
Majken tycker det är dömysigt när hon får äta vid tvn, hon springer och leker lite, äter lite, leker igen, busar o bara har det gott.

Det tog inte lång tid innan vi blev mätta och fick krypa upp i soffan under filten och försvinna in i barnprogrammens värld.
Pärlan somnade i tid idag så jag ska ägna mig åt att glo på filmen "Vid din sida" på tv och bara njuta av tystnaden. Troligtvis sover jag i soffan om en timme.
Gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0