En annorlunda kväll

En kväll som inte ser ut som alla andra kan verkligen vara guld värd.
Normalt sitter jag i min soffa och slösurfar och kollar tv när Majken somnat. Ibland är det skönt, ibland är det ensamt.
Varje kväll brukar se likadan ut och i längden blir det ganska tråkigt.
Ikväll kom bästa arbetskamraten hem till mig och drack mängder med kaffe och åt lite kanelbullar.
Vi pratade strunt och hann även med lite jobb.
Så skönt! En kväll som inte är lik alla andra kvällar, precis vad jag behövde!
Majken va såklart inte alls trött när Mia kom så hon va uppe med oss till klockan va halvtio då somnade hon fint i sin säng SJÄLV på fem minuter.
Sålänge man inte är grinig är det helt okej att vara uppe länge. Hur jag ska få henne ur sängen tidigt imorgonbitti är en annan femma.
Det problemet tar vi imorgon.
Nu blir det iallafall sängen för mig för imorgon väntar en ny fullspäckad dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0