Camo

Gillar att ha nagelprojekt när Pärlan ligger i vagnen på balkongen och slumrar.
Nån timme helt själv i soffan, det är tyst och lugnt och det är bara jag och min fantasi som sällskapar ihop framför bilderna på tvn som fladdrar förbi.
Ljudet är av men bilderna håller mig sällskap. Jag gillar min timmes tystnad och avslappning.
Efteråt är både jag och Majken fyllda av energi för att busa hela eftermiddagen.

Dagens:
Camofalugenaglar!



Använde IsaDora´s lack nr 706 In the army som bottenlack.
Ovanpå använde jag IsaDora´s lack nr 652 Goldsparkles, samt ett svart Twowaypenlack.
Ett topplack på det och sen va alla lager målade och camo-naglarna färdiga!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0