Andra advent

Andra advent och nu kunde vi inte hålla oss längre!
Granen kom fram idag, min fina fina rosa gran!



Skulle mer än gärna ha dubbelt så mycket kulor och glitter i men nu hade jag inte fler så det fick bli såhär.
Har en bild i mitt huvud om en riktigt amerikansk proppfull gran fast utan alla blinkande lampor för de är jag allergisk mot.
Majken va inte jätteintresserad av att hjälpa till att klä granen, hon satt mest och lekte med glittret och drack sin juice.


Men nu när granen är färdig är den mer än intressant. Varje gång Pärlan går in i vardagsrummet tjuter hon "-Titta mamma, bollar!" och så skrattar hon och tittar på alla bollarna i granen.

Ännu mysigare är det nu när det är mörkt ute. Det va verkligen helt rätt val att sätta upp granen idag, mysfaktorn har ökat med 100%.
Dessutom hade jag ingen gran alls förra året så det kan kompenseras med att sätta upp den tidigare än vanligt detta året.


Kommentarer
Karol Gonzales

Fiiiin! Jag måste visa min, den är lila/silver :)

Hoppas att allt är bra med er kära vänner <3

2011-12-04 @ 23:15:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0