Monchichi, böcker och kläder

Det va verkligen så längesedan vi va på Loppis.
Idag blev det en tur till Loppan i Höganäs och vi fyndade en hel del!


Monchichis!!! Det va ett svårt val så det fick bli både flickan och pojken.
Vet inte om de är äkta nån av dem men det spelar mindre roll, vem bryr sig?
Det finns vissa saker som alla barn "ska" ha enligt mig, Monchichi, tågbana och lego. Nu har Majken en av de tre iallafall.
Tågbana har vi som plan att önska oss i julklapp och lego får nog vänta nåt år till.
Som vanligt när vi är på Loppis blir det även någon bok trots att Majken snart behöver tre fack i min bokhylla.
Älskar man böcker så gör man!
Koftan kunde jag bara inte motstå trots att det va en 98/104. Den är typ i joggingtyg och har lite puffärm och glittrar till i vissa ljus. Låter kanske konstigt och bilden gör den inte rättvisa men den va skitfin!
Till mig blev det ett enkelt svart läderbälte. Som jag letat och som jag längtat efter ett bälte som jag gillar.
Hurra för dagens fina fina secondhandfynd!

Båda Monchichisarna har fått vara med hela dagen, hon släppte inte någon av dem och somnade med båda två.
Snacka om att uppskatta vad hon fick!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0