Happy Birthday to me!

En trubulent morgon med barnvaktstrubbel övergick till ett bra arbetspass med en toppen arbetskamrat på jobb och sen trevliga smulpajsgäster här hemma.
Tack så mycket för alla grattishälsningar och tack till er som va här hemma hos oss och förgyllde min dag.
Majken hade ritat bilder till mig tillsammans med Tilda och hon klappade lyckligt händerna ståendes på en stol när det sjöngs "Ja må hon leva" så hon har helt klart firat sin mamma med bravur! Dessutom har hon haft ett fantastiskt humör hela dagen!
Fick alldeles fantisktiska presenter, vad sägs om en heldag med shopping och mat på Ullared, presentkort på Lager 157 och en mobiltelefen?
Tackar ödmjukast för det och såklart även de andra presenterna.

Min nya fina ROSA samsungtelefon!
Jag tror att jag nästan är den enda "unga" (?) människan i världen som absolut inte vill ha en mobil med teknik och finesser.
Denna rosa sockersöta telefon kan man messa med och ringa med. Ingen kamera. Varför ska jag ha det? Jag har ju min kamera!
Den har precis allt jag vill ha, OCH den är rosa och matchar min dator så fint så!

En fin dag avslutades med bus och hopp i sängen för min och Majkens del. Kan det bli bättre?

Dessutom har Helena knäckt koden för enklare tandborstning. Vi kittlas genom hela eländet!! Kittling=öppen mun!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0