Röjardag

Eller snarare röjar-förmiddag.
Jag har en plan att röja i ett skåp eller en garderob varje dag Majkis är på dagis.
Vågar inte sätta för höga krav på mig själv för då slutar det säkert med att jag tappar lusten att röja.
Idag va det Majkens garerob och leksaker som stod på shemat.
Helt sjukt vad mycket kläder och prylar den ungen har! Jag har en helt annan översikt över garderoben nu och det känns superskönt. Jag har totalkoll på vad som behövs inför sommaren och ska planera inköpen så det inte blir allt på en gång sen när det väl blir varmare ute.
Ännu bättre är att tre stora påsar ska skänkas till röda korset, en stor påse ska ner i förrådet och en påse ska säljas på Tradera.
Fy, vad skönt det är när man är färdig!


Kommentarer
Anonym

Som vanligt, flitiga du......

Därför du inte kom o hämta kaffet idag?



Kramisar Carina

2011-04-05 @ 15:59:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0