Överraskning

Gissa om jag fick mig en ordentlig och oväntad överraskning när jag gick in och kollade Älskade Hjärtegryns hemsida.

Där fanns denna superfina vårjacka som är till Majken:

Den är sydd i det underbara uggletyget i rosa/lila/orange toner och fordrad med lila fleece.
Jag hade verkligen inte väntat mig detta så jag blev alldeles tårögd och ringde syrran på studs.
Imorgon får vi hälsa på så Majkis får prova sin fina nya jacka.
Härmed utnämns den gamla fleecen till dagisjacka, denna ska vi vara rädda om!
TACK!


Här på vår långpromenad har hon på sig sina andra jacka från Älskade Hjärtegryn, till min stora lycka passade den fortfarande nu när vinteroverallen lades på hyllan.
Visst att den syddes för att växa med henne, men jag trodde aldrig att jag skulle få på henne den igen eftersom hon hade den hela hösten.
Även mössan är Älskade Hjärtegryn, är så nöjd med den, härliga våriga fäger! Man kan inte annat än att bli glad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0