Ny header

Jag är verkligen amatör när det gäller allt vad bloggdesign heter och tidigare har jag fått hjälp.
Men jag har länge velat göra en egen header och idag har jag suttit länge och väl och till slut fått ihop en ny med lite mer aktuella bilder.
Förstår inte varför bilderna blev gryniga men jag får väl försöka fila vidare på det sen.
Är bara så nöjd att jag kommit så här långt.
Skam den som ger sig!

När tid finns ska jag försöka ändra bakgrunden också men en sak i taget.
Vad tycks om mitt allra första försök att designa bloggen?


Kommentarer
Johanna kusin

Duktigt gjort ;)

2011-04-07 @ 16:12:53
Anonym

Jättebra, skam den som ger sig:)



Kramisar Carina

2011-04-07 @ 19:26:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0