Jobb, jobb, jobb.

Idag har jag sökt 13 arbeten...jag har sökt hela tiden sen jag blev arbetslös men idag kände jag att nu får det vara nog! Jag ska ha ett jobb och jag ska ha det NU!
Jag är så fruktansvärt trött på krånglande a-kassa och försäkringskassa, jag är trött på att ständigt ha en oros-klump i magen.
Är trött på att aldrig veta om pengarna räcker, är trött på att vända och vrida på varenda slant.
Håll tummarna för mig att dagens jobbsökande ger utdelning!

Shit...13 jobb...ett oturstal...kanske ska söka 1 till så det blir 14?

Är det någon som vet var det behövs folk så säg gärna till, jag kan börja imorgon! Heltid, deltid, timmar, vik. Vadsomhelst!
Dock måste jag arbeta vardagar och dagtid. (När dagis är öppet.)



Kommentarer
Anna

Inte världens bästa betalt men o kombinera promenad men o dela ut ex reklam i ett område. Kanske inget som passa medan Majken är liten men det va min första tanke. Finns dela ut tidningar o är tydligen bättre betalt än man tror(min ena bror gjorde det en sommar). Kanske inte heller funkar då det är mellan 04-07 typ men ja som sagt min första tanke iaf.

Vad är du utbildad till så kan jag fundera om jag kommer på mera.

Du ha en jätte fin dotter, men det visste du nog redan :)

Kram



Vad

2011-04-16 @ 22:18:24
URL: http://Www.annahelgesson.blogspot.com
Kia

Ängelholmskommun. Skolorna/köket/ Äldreboende/köket Dagis/köket!! Bra tider!

2011-04-18 @ 10:46:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0