Mitt kall

Dagarna rusar iväg som vanligt och nu är en vecka över igen...
Sitter och kollar på "Mama Mia" på min fabulösa tjocktv och undrar samtidigt vart veckan tog vägen? När blev tiden så ruskigt snabb? Eller min hjärna så fasligt långsam?
En snabb vecka med mammor & barn, tandont hos Majken och huvudont hos mig...Nya bekantskaper, shoppingäventyr, fika, mys, sömnlösa nätter och dagar, stökig lägenhet och stökig hjärna.

Glädje och frustration om vartannat gällande det mesta.

Imorgon börjar vi en ny vecka som förmodligen kommer se ut ungefär som förra. Shopping, fika, mys och sömnlöshet....det är sånt vi mammalediga håller på med. Vårt kall i vardagen liksom.

Jag både älskar det och hatar det. (hatar att jag har ett större sömnbehov än andra halvan av familjen Nordberg)
Men det är ju mitt kall i vardagen liksom...

Jättejobbigt att shoppa, fika och mysa!
Men det är ju mitt kall i vardagen liksom...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0