Fynden fortsätter.

Denna veckan är det bytardagar på Gläntan, självklart va vi på plats redan idag för att fynda till småfisarna.
Vi började med en onyttig lunch, jag, Majken, Tesse och Wilma. Dra på trissor det blev pizza!
Sedan gick vi till Gläntan och började rota bland alla prylar som fanns där.
Vi fyndade en Puma-dress, en tummen-body, en grodskallra och lite diiglisar från Teddykompaniet.

Tror jag betalade 90:- för allt. Man ska passa på när det är billigt!

Igår fyndade jag även i återvinningsrummet. Någon himla snäll själ hade ställt en hel stor säck med kläder och väskor precis innanför dörren.
Fick med mig en munkjacka som ser oanvänd ut och en röd-vitprickig väska.
Tack för det du snälla människa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0