Bubblor och monster

Totalt uttömd på energi.
Slut.
Kaputt.
Kommer inte till ro på kvällarna....på morgonen känns det som att jag sovit en ynka halvtimma eller två.
Det blir en ond trött cirkel, känner aldrig att jag sovit ut....cirkeln tar aldrig slut.

Jag lever i min trötta lilla bubbla med min bubblande spralliga dotter.
Den finaste som finns.

Vi, vår bubbla och ett töcken av "tröttmonster"....enda problemet är att monsterna kretsar kring mig inte kring den spralliga dottern.

Ibland trivs jag i bubblan, ibland vill jag ut...det viktigaste är ändå att jag får vara med den bubbliga spralliga...den finaste som finns.
Vad skulle jag göra utan min dotter?



Kommentarer
Anonym

Det är därför du ska ta hjälp av andra, för att hjälpa dig själv att orka i längden......

Du är ingen dålig mamma för att du vill o behöver vara själv iband.... om så bara för att sova eller göra ingenting.



Kramisar Carina

2010-09-02 @ 22:21:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0