Bilder

Orkar inte skriva särsklit mycket så jag bjuder på lite bilder från de senaste dagarna istället!


Leker med (terroriserar) sin bästis Wilma.


Käkar majskrokar med hela ansiktet. Mums!


Glad mätt prinsessa!


Majken (Alice) i underlandet. (köket)


Leker med mammas kusiner. De klappar på sackosäcken och Majken skrattar så hon kiknar, om och om och om igen!


Detta är hur mitt vardagsrum ser ut efter en dags lekande.
Kaos!
Igår kom min moster hit gick in i vardagsrummet, sken som en sol och sa: "Va härligt! Här leker någon!"
Med den kommentaren ändrades mitt "suck och stön, måste städa" till "kärlek, lycka, fint med leksaker överallt!"
Denna bilden är inte längre jobbig, den är nästan fin. Det är ett lyckligt barn som skapat detta "kaos".


Kommentarer
Johanna

Läste i nån reklam för nå barngrejer: Ursäkta att jag stökar ner, jag utvecklas!

2010-09-24 @ 10:08:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0