29 september.

29 september, den 272:a dagen på året, 93 days to go innan det är nytt år!
Vart i hela frisden har detta året tagit vägen?
Min kusin sa härom dagen att han bara skulle gå i skolan i tio veckor till, jag fattade ingenting men sen sa ha att om tio veckor är det jul-lov. Redan? Vad hände? Snart får man ju börja julpyssla och baka, jippie!

29 september... september!!! Alltså är det snart oktober!
Hösten är i luften och det är ordentlig påklädning som gäller för både mamma och barn när vi tar våra barnvagnspromenader. Speciellt eftersom jag har en förkylning som förmodligen tror att min kropp är nån typ av förstaklass-hotell. Förkylningen vägrar checka ut!

29 september va en gång även Majkens namnsdag, numer är den i maj månad istället men en gång, då va detta alla Majkens dag!

29 september och vi ser fram mot marknaden, Lalandia, julpyssel/bakning och massa höstmys!



Kommentarer
Tesse

Oooh, vi måste gå på marknaden tillsammans! ;D

2010-09-29 @ 20:06:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0