Vår helg på Lalandia




Lunchpaus på vägen dit. Hungriga glada flickor hugger in!


Majken och Wilma lekte på golvet i stugan innan det va dags att hoppa i plurret.


Stora tjejen gör det mesta själv. Hon tyckte att hon skulle ha lördagsgodis och högg tag i en kolapinne som va väldigt smaskig. (och slemmig) Min bestämda unga dam, hon ser till att hon får som hon vill den lilla busen.


Majken och jag i poolen med vågor i. Hon va väldigt faschinerad av vågorna som slog mot hennes mage.


Blöt, glad tjej som skötte sig hur bra som helst inne på badlandet, plaskade en massa och flöt runder som ett litet vattendjur i ett hav av andra badsugna barn.


Jaccuzibadande i stugan. Vi tog en timmes barnledigt och bubblade loss själva.
Det blev dock lite för mycket bubblor, det rann över kanten och ut på golvet i hela badrummet. Som vi skrattade, jag skrattade inte lika glatt när det va dags att städa upp eländet men det va definitivt värt det.


Helgen har varit bra och jag är nöjd.
Det va lite bökigt i omklädningsbåsen med barnen men annars har det mesta funkat hur fint som helst.
Tack alla fina som gjorde vår lilla tripp minnesvärd och tack alla som gullat med Majken när jag har haft behov av att vara själv en stund.
Ni är så fina allihopa!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0