Topmodel 14

Ganska sjukt...14:e säsongen! (Fast å andra sidan har Äntligen hemma gått i 28(?) säsonger, det är sjukt!)
Fast uppenbarligen finns det många glada fashion-tittare eftersom det drar igång igen.
Det finns fler som jag, som kanske alltid har haft en hemlig dröm om modellande och jet set-liv.
Men jag har alltid också insett att det kommer förbli en dröm.
Ända sedan starten har jag kollat på varenda avsnitt av Americas next topmodel. 14 säsonger och jag har inte missat ett program, har jag missat det så har jag kollat reprisen på tv eller på nätet.
Kan inte säga exakt vad det är som lockar så mycket men jag kan säga att jag garanterat kommer följa även denna säsong.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0