Shopping

Idag har vi varit på shoppingrunda med mormor.
Lika trevligt som vanligt när vi ses.
Skulle ju köpa en matta på Ikea men kom hem med en massa annat istället. I sista sekund ångrade jag mig och bestämde att pengarna som jag fick i födelsedagspresent skulle användas till ett par vinterskor till mig istället för en matta som bara kommer skrika efter att bli dammsugad typ sjuttio gånger om dagen.
Iallafall när man har två katter och en liten busunge.

Det blev faktiskt vinterskor till både liten och stor!
Hittade ett par jättecoola svarta stövlar till Majken med nitar på, jag kunde bara inte låta bli!
Till mig blev det ett par vanliga låga svarta fordrade vinterskor där jag förhoppningsvis inte behöver få ont i fötterna.
Måste hitta ett par skor som inte är för platta, ingen klack, inte för smala och framförallt måste de vara varma.
Jag hoppas att dessa uppfyller alla mina krav så jag slipper gå runt med värk i fötterna igen. Det va verkligen ingen hit sist!




Kommentarer
Tesse

Majkens skor vill jag också ha ju!! Fanns dom i 35? ;D

2010-10-05 @ 19:44:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0