Soffan it is!

Funderar starkt på om jag och Majken stör varandras skönhetssömn.
Igårkväll somnade jag på soffan och sov som en prinsessa till klockan 5, sen sov jag ytterligare några timmar i sängen innan Lillan vaknade.
Det är nog första gången på vääldigt länge som jag sovit riktigt gott utan att vakna och vara orolig och vända på mig stup i kvarten.
Kan tyckas konstigt att man sover så gott i en smal soffa men om det hjälper både mig och Majken och min rygg klarar av det så är det absolut värt det.
Så ikväll blir det soffan igen, sällskapet blir kanal5 och två gosiga katter.
Sov så gott!


Kommentarer
Anonym

Det är ju en go soffa du har :)

Den har ju varit med om både det ena o det andra har jag förstått....



Kramisar Carina

2010-11-16 @ 20:50:04
Tesse

Hahaha! Det beror på var i soffan man ligger serru! ;)

2010-11-17 @ 07:27:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0