Julstämning

Imorgon är det första advent och julstämningen börjar ta form här hemma.
Så mysigt!
Dessutom har vi ju snö i lilla Höganäs vilket inte är allt för vanligt, det brukar snarare vara regn och blåst vid den här årstiden.


Hyacint är ett måste                     Julgran som moster pysslat till oss!


Första lussebullarna                      Stjärnmys

Flera gånger har jag tänkt på förra året när jag flyttat ner hit och firade jul med min tjocke mage, gick på julskyltning med magen, bakade lussebullar och pepparkakor...detta året får jag fira med min Majken.
Vi får gå på julskyltning ihop, baka, mysa och ta långa snöpromenader. Majken i sin michelinoverall och jag i mina sneakers.
Underbart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0