Badhuset

Idag tog jag mod till mig att gå till badhuset med min Majken.
Lilla Neo och hans mamma var med och det va mysigt värre att plaska i den varma bassängen.
Jag ångrar det inte alls och är så nöjd att vi kommer fortsätta traska dit någon gång då och då.
Så tack för att du peppade mig att följa med trots alla mina nojjor Johanna!
Glada ungar som plaskar och mammor som får prata strunt en stund är en himla bra kombo.

Neo lärde Majken att dyka och det gick hur bra som helst.
Jag va väldigt nervös att hon inte skulle ha kvar sin dykreflex men det gick hur fint som helst. Hon såg måttligt förvånad ut första gången jag doppade henne i vattnet.

Vi plaskade och hade oss i en hel timme innan vi trötta gav oss upp mot duscharna.

I bassängen fick vi till min stora lycka även tagit undervattenskort med hjälp av en fotograf som undrade om vi ville ha bilder på barnen när de dök.
Vi tog en del kort idag och ska dit i början av december igen och ta fler sen får vi dem på en cd-skiva.

Verkligen ett fint minne som man kanske inte kan fixa så lätt på egen hand. Prislappen på dessa bilder va också helt överkomlig.

Jag är supernöjd!


Kommentarer
Anonym

Bra att ni gick dit, jag tror det är väldigt lätt att det inte blir av fast man "tänkt" göra det på egen hand. Alltid bra om man e fler....

Kul att ni fick kort tagna oxå, ska bli kul att se dom:)



Kramisar Carina

2010-11-18 @ 08:43:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0