Torsdag

Har varit en ganska seg dag idag. Känner mig fortfarande inte riktigt i form. Majken verkar dock må bättre vilket är himla skönt.
På eftermiddagen fick jag tummarna loss och började baka till dopet.
Det blev en tårtbotten och 60 blåbärsmuffins. Mamma har gjort kanelbullar och mockarutor så det är en bra bit på väg nu.

Tänkte göra cookies också och sen ska jag googla och få inspriation till två eller tre sorter till.

Nu sover sessan och jag får njuta av Lyxfällan och en ensamtimme innan det är dags att sova. Förmodligen behöver jag gå upp inatt och göra flaska till Majken.
Det räcker inte alls till henne längre vilket jag tycker är ganska ledsamt. Det har varit så skönt att amma henne på nätterna och inte behöva vakna till så himla mycket varje gång. Men nu fungerar det inte längre. Det positiva är väl att hon sover ganska bra så jag behöver inte gå upp mer än två gånger förmodligen.


Har lyckats buda hem ett par rosa converse på tradera till bra pris, äntligen!
Som jag har längtat, ibland lönar det sig att hålla huvudet kallt och invänta rätt tillfälle.


Min underbara älskling i sin "super-Majkenklänning"!
Så skönt att hon ler igen efter att ha varit febrig och hängig.
Hennes leende får mig att smälta! Mitt allt! <3



Kommentarer
kia

Jag gör färdigt två flaskor ersättning när jag lägger mig och ställer dem brevid sängen. Funkar ok att dricka kallt på natten. och då slipper vi vakna till liv..

2010-05-13 @ 21:30:41
URL: http://willied.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0