Tisdag

Har varit en ganska jobbig natt...Majken somnade inte förrän 23 så jag trodde jag skulle få sova en "hel" natt. Efter tre timmar är hon klarvaken och vill leka och äta, allt utom att sova!
Somnade om vid fem-snåret men idag är man helt slut.
Har varit hos syrran och firat henne lite eftersom hon fyller år. Grattis syrran och tack för smarrig fika! =)

Mamma har varit en ängel idag som kört runt med mig i bilen och förberett och handlat till dopet! Stort tack mamma!

Nu har loppan slocknat i spjälsängen och jag gör snart detsamma på soffan. Jag blir hemskt trött av att hålla många saker i huvudet på en gång. Det bara snurrar och snurrar och jag vill inte glömma något!

Känns som att jag ligger ganska bra till nu förberedelsemässigt iallafall.

Känns viktigt att jag inte yrar runder som en tok på lördag, det gör jag hellre innan. Lördag är Majkens dag och då ska mamma Helena vara lugn och glad och (försöka) ta dagen som den kommer.

Nu håller vi tummarna för två saker:
*Att T:s bebis vill komma ut så de kan komma på dopet. Vi vill träffa dig nu, Majken är nyfiken på vad det är för kompis som trivs så bra i sin mammas mage.
*Att det blir hyfsat väder på Majkens dop-dag. Jag begär inga mirakel bara lite uppehåll och helst inte så blåsigt som idag.


Kommentarer
Tesse

Jag tror att den dära lilla bebisen har fastnat i sin mammas bäcken, och helt enkelt inte alls tänker komma ut, utan bo där inne för resten av sitt liv.

2010-05-25 @ 21:20:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0