Put some color in to your life!

Nu är hallen äntligen färdig och alla misstag är fixade.
Det blev mycket starkare lila än vad jag tänkt mig men det blev riktigt coolt.
Lär ju förmodligen behöva måla över det innan jag flyttar härifrån men det problemet för jag lösa då.



Färgen ser mer blåaktig ut på bild än vad den är i verkligheten. Det är så himla svårt att få bra bilder med min gamla kamera.

Min fina väggdekor som ska påminna mig om att inte stressa när jag ska iväg.


2 av 3 tavlor som jag gjort.

När jag skulle spray-måla stolen och hatthyllan använde jag ett gammalt traigt lakan för att inte hela balkongen skulle bli lila och svart.
Jag tyckte det kunde vara coolt att spänna upp bitar av lakandet och sätta på väggen.
Sagt och gjort!
Jag tycker de blev häftiga!

Just det...såhär såg hallen ut innan:


Man kan iallafall skymta den hemska terracotta-färgen i bakgrunden.
Usch!


Kommentarer
Martina

OMG!!! Vad snyggt de blev! är sjukt impad...Super bra!

2010-05-12 @ 20:18:24
kirsten

oj vilken fin hall =) härligta färger =)

2010-05-13 @ 17:06:16
URL: http://alltomkirsten.blogg.se/
Weronica

Såg din väggdekor. Jag har spanat på att ha det identiskt som du... det var precis så som jag föreställt mig att det skulle vara: perfekt. Nu bara måste jag få tag på "ta det lugnt du hinner"

2010-05-21 @ 01:55:00
URL: http://nattmamma.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0