Premiär!

Har haft en underbar dag fylld med shopping, gott sällskap och sol!
Efter handlande blev det premiärfika på balkongen med godaste vaniljbullarna från Påbergs. De är typ större än hela Majken de bullarna. Men såå goda!
När fikan va avklarad slocknade jag och Majken som två stockar på soffan (hur man nu kan somna i en klippan-soffa när man är 175 lång) och hon sover fortfarande. Jag vaknade av att solen stekte mina ögon.
Nu sitter man i soffan mer eller mindre vaken och myser med katten och väntar på att lillan ska vakna.
Gud vad jag saknar henne när hon sover "förlänge"!
Hon blev väl trött av alla intryck idag, dessutom har hon stirrat sig trött tror jag. Hennes händer är det roligaste som finns just nu, hon bara tittar och tittar och hennes ansiktsuttryck går inte ens att beskriva.
Så härligt.



Kommentarer
Mari

Så mysigt ni har det, du och Majken!

2010-05-03 @ 19:35:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0