Och så va dem två

Igår hämtade jag lilla kattungen Saphire.
Hon är verkligen ett litet busfrö som genast undersökte rum för rum i lägenheten.
Hon är inte ett dugg blyg och hon beteer sig som om hon har varit här alltid. Skönt att hon inte är rädd och bortkommen iallafall.
Hon sov till och med vid min huvudkudde inatt.
Amemiya är inte så skeptisk som jag trodde hon skulle vara, hon sitter mest och spanar på avstånd.
Va säker på att hon skulle gömma sig ett par dagar men det har hon inte gjort och det känns jättebra.
Jag tror att detta kommer bli toppen, Amemiya har äntligen fått en kompis och lillasyster igen och jag ser fram emot att få se henne lysa upp igen!




Ja, även Amemiya va en putte-liten katt en gång i tiden. Tror vi bara hade haft henne några timmar när detta kortet togs.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0