Lycka

Det har inte varit en enda lugn stund idag, full rulle från första vakna minut.
Kommer sova som en prinsessa inatt, iallafall tills Majken blir hungrig.
Har fått målat en tredje gång i hallen och nu väntas det till peng så jag kan inhandla sista färgen och färdigställa min fina fina hall.
Tre väggar är nu vita och såsmåningom ska den fjärde bli mörklila. Har storslagna planer för min hall och en vacker dag (efter den 20:e=barnbidrag) kommer mina planer uppfyllas.

Har ikväll insett att det va hemskt längesedan som jag vaknat lycklig och somnat lycklig.
Det är så underbart att vakna med ett leende och somna utan att vrida och vända på sig i flera timmar.
Livet har blivit så annorlunda än vad jag trodde för ett år sedan men så himla bra, couldn´t ask for more.
Over and out.
Sängen kallar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0