Happy

Fick mitt paket från ellos igår, sist blev jag jättebesviken för att jag såg ut som ett hus i nästan alla plagg. Mycket åkte tillbaka.
Denna gången passade 4 av 5 grejjer! Jag behöll 3 eftersom jag va lite osäker på en tunika.
Det som inte passade mig satt perfekt på min moster så inget skickas tillbaka denna gången.
Nu har jag helt plötsligt 3 varianter av kläder till dopet! Vad ska man välja?
Kan man ha en svart klänning på ett dop?

Har även fyndat på loppis idag, köpte två sagoböcker till Majken, 5 dukar och två ljusstakar för 30:-
Som jag sagt tidigare - I love loppis!

Man ska handla smart, handla på rea på postorder (då är det verkligen rea). Jag köpte fem plagg för 500:-
Annars är det loppisar som gäller för min del. De som tror att det bara finns äckliga gamla saker på second hand har fel. Det finns ofta nya fina saker också.

Vissa undrar hur jag kan unna mig själv så mycket när jag är mammaledig - shop til you drop,as long as it´s smart shopping!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0