Hallen

Har målat lila färg två gånger i hallen idag. Självklart lyckas jag kladda fast jag har maskerat så proffsigt!
När jag ska dra av maskeringstejpen följer halva jävla tapeten med!!
Måla aldrig rakt på en tapet!
Dessutom trillade jag av stolen och slog mig som f*n när jag skulle dutta i vit färg på mitt kladdande. AJ!
Kanske bara att inse att jag inte är så proffsig som jag tror att jag är i mitt eget huvud...
Nåja...fick spray-målat hatthyllan idag iallafall. Den blev BRA till skillnad från allt annat jag gett mig på idag.
Skulle nog inte målat alls idag, känner mig hängig som tusan. Kan väl få skylla på att det är därför det inte blev bra?

Kom iallafall på en himla cool ide till ett konstverk mitt i allt kaos. Hoppas att det blir lika bra som i huvudet denna gången.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0