Gårdagens

Va på loppis i blå hallen igår.
Då hyr folk själva bord och står och säljer sina prylar. Det brukar innebära mycket fräscha och i vissa fall nästan helt nya saker.
Jag fyndade massa kläder till Majken!



Den randiga bodyn och tre par av byxorna är POP så det gör mig extra nöjd med mina köp.
Fina kläder som knappt ser urtvättade ut fast de är använda. Den lilla vita boleron har till och med prislappen kvar.
Fick alla kläder för 180:- ett riktigt fynd om du frågar mig!



Dessa små hjärtan blev det jag köpte till mig själv. 10:- för båda.

Tyckte det blev ett bra loppisbesök och jag kom hem med massor av saker för bra pris.
Toppen!



Kommentarer
lovisa/polichinelle

härligt med loppisfynd, det är alltid så härligt att göra!

2010-05-02 @ 23:42:08
URL: http://polichinelle.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0