Ärlighet varar längst?

För några veckor sedan när jag hade köpt mig en ny röd vårjacka fick jag höra av tjejen nere i närbutiken att jag såg så ung ut i den.
Jo, man tackar men såg jag gammal ut innan då eller vadå? Visst man är inte 15 länge men jag ser väl inte ut som 35 heller?
Idag när jag va där fick jag veta att min hårfärg och min frisyr inte va fin. "Måste fixa" sa hon.
Dessutom såg jag visst tjockare ut i denna frisyren.
Ärlighet varar längst eller?

Tar åt mig fast jag inte ens känner denna människan, det är väl klart att man vill se bra ut?!
Jag är själv ledsen över att färgen inte håller i mitt hår, jag färgade om det för en vecka sedan och redan har massor med färg trilllat av....
Ja, jag kanske både har ful hårfärg/frisyr och är tjock men måste okända människor påpeka det?


Kommentarer
Thomas

Bara att inte gå dit nåt mer?

2010-05-15 @ 13:35:52
Diana

Hej! Bry dej inte vad andra tycker och tänker, inte så länge du själv är nöjd och trivs i de.

2010-05-15 @ 13:59:10
Mira

Ta ej åt dig. Du e både vacker, duktig och smart. Dessutom e du ensamstående mamma som ser fräcsh ut. Att färgen ej sitter kvar e pga din hårtyp. Glöm ej att för 3månader sen födde du en gullig dotter och du e ej tjock du e nybliven mamma:) kram

2010-05-15 @ 14:41:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0