Ullared

Moviestar moviestar, you think you are a movie, moviestar moviestar.....

Jag ska bli en stjärna!!
Igår när vi va på Ullared spelades det in för Ullared säsong två. Två gånger lyckades vi få kameror nära oss utan att vi hann gå undan. Tyckte inte riktigt att jag va redo för min tv-debut än (tänkte vänta till beach 2015) men kanske man kommer se sig själv i höst på kanal5?
Jag ska garanterat kolla på serien när den drar igång igen iallafall.

Jag har inte varit på Ullared på säkert tio år så igår va jag i paradiset, oj vad mycket större det är nu!
Shoppade en del kläder till både mig och Majken.
Tyvärr tog pengarna slut lite för fort...skulle kunna handla hur mycket som helst! Fick iallafall tag i det viktigaste, köpte ett par 3/4jeans till mig. Efter fyra månader är det dags att lägga mammajeansen på hyllan....med sorg, de är så sköna!
Det va en mysig dag och båda bebisarna va underbart snälla hela dagen.
Jag vill dit igen! -NU!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0