Missförstånd

Jag mötte tre danska medelålders män med ölburkar och en dunk igår när jag va på promenad med Majken.
De håller upp sin oranga plast-dunk och säger:
-"Köpa bensin?"
-"Nej tack" svarar jag.
-"Köpa bensin?" säger de igen.
Jag försöker bli av med dem, skämtar och fortsätter gå.
-"Nej tack, barnvagnen går bra utan bensin.
-"Köpa bensin?" De börjar bli irriterade.
Jag märker att de är ganska onyktra så jag ger dem samma svar igen och lägger till att jag inte ens har körkort.
-"Köpa bensin till båten." säger en av dem nu riktigt frustrerad.
-"Öööh, jaha....300 meter på det hållet. Det går inte att missa.
-"Mange takk" De går glatt vidare mot bensinstationen oh skålar med varandra.
Äntligen fick de den tankspridda tjejen att fatta galoppen!


Kommentarer
Matilda

Hejsan! Kikar in, efter att jag kollat tråden på familjeliv. Jättefin blogg, den här kommer jag nog att komma tillbaka till igen! Ha en fin dag!

2010-06-21 @ 08:48:22
URL: http://malvina.blogg.se/
Jelena

hhahhahahaha

2010-06-21 @ 11:06:30
Anonym

Hahahahahahaa...... verkligen klockrent.......



Carina.

2010-06-21 @ 18:02:18
johanna

hahhahahhahhaha fyfan vad kul, kan se framför mig hur du bara, vafaaan hhahahha

2010-06-21 @ 19:57:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0