Fynd!

Idag har jag fyndat secondhand, inte i affär denna gången utan hos min mosters granne.
Jag har letat ett tag efter en gåstol till Majken och mejlat på ett par annonser men sen ångrat mig för att jag tyckt att de va för dyra.
Idag fick jag både en gåstol och Lära-gå-brandbil för 100:-

Va helt säker på att Majken va för liten för gåstolen men jag hann bara sätta henne i den (med en kudde bakom) innan hon lyckades greppa hur hon skulle få fart på den.
Så kul hon har haft nu på kvällen, idag blev det en tidig kväll efter allt bus så jag får lite ensamtid till en film.

Är väldigt sugen på en ny loppis-runda snart det va himla längesedan. Men för tillfället hinns det inte med och dessutom behövde jag ingen loppis-runda för att fynda denna gången!

Majken har superkul i stolen! Jippie! Hon kan både köra bil och prata i telefon i stolen, hoppas att hon inte gör det samtidigt bara så hon krockar med kylskåpet.
(Här inser man även vad bra dregglisarna från Älskade Hjärtegryn är! Oj, vad hon dregglar min lilla sessa, alldeles blöt på tröjan.)



Kommentarer
Ben

Haha underbar bild Helena, så söt!

2010-06-16 @ 00:40:41
Martina

Majken kör bil innan mamma!

2010-06-16 @ 11:17:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0