Bröllopet

Jag tänker inte se på bröllopet...jävla jippo!
Tyckte att det kändes som att det va lite väl mycket hysteri över bröllopet mellan Victoria och Daniel. Men imorse när tv:n stod igång så insåg jag att det är en ovanlig situation med Daniel och Victoria och att det är "once in a lifetime" att få se detta.
Jag smålyssnar lite på tv:n medan jag går och gör en massa annat. (Jag tittar ju inte, jag lyssnar bara lite för att kunna hänga med i snacket om klänningen sen.)

När Majken tar sin förmiddagslur hittar jag mig själv bänkad i soffan och tittar på sändningarna från Stockholm.
Jag som inte brydde mig?!
Jag hittade mig själv i en annan soffa senare på dagen för att se själva vigseln, skyndar vidare efter den, handlar och stressar hem för att se kortegen på tv!
Nu sitter man här igen och väntar på att få se bröllopstårtan.
"Jag bryr mig inte om detta jippo".

Nu är de gifta, de är vackra och de ser så lyckliga ut.
Grattis!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0